درباره ما

1402/11/29

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی الیادگشت در سال 1390 تاسیس گردید و با اخذ مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی فعالیت خود را در حوزه فروش بلیط و تور شروع کرد. الیادگشت از همان سال‌های اول شروع به چارتر پرواز در مسیرهای خارجی کرد و در سال 1393 به عنوان دفتر فروش هواپیمایی ماهان ادامه فعالیت داد و در سال 1395 جزء 10 آژانس برتر توسط هواپیمایی ماهان انتخاب گردید.

الیادگشت در سال 1401 نماینده انحصاری هواپیمایی کنویاسا در ایران شد و ارائه خدمات در مسیرهای امریکای جنوبی را شروع کرد.


الیادگشت با پرسنل کار آزموده و با سابقه در صنعت گردشگری و توریسم اولین هدف خود را مشتری مداری قرار داد به نحوی که کیفیت خدمات با اهمیت‌ترین هدف شرکت می‌باشد و در حال حاضر کلیه خدمات گردشگری به مسافران عزیز، سازمان‌ها، شرکت‌ها دولتی و خصوصی در حال انجام می‌باشد.

ارائه خدمات خاص مانند پرواز با جت اختصاصی، ترانسفر VIP،CIP فرودگاه، چکین آنلاین درب منزل و تورهای خاص و فرمالیته توسط الیادگشت انجام می‌گردد.

الیادگشت تورهای تخصصی امریکای جنوبی مانند تور کوبا و تور برزیل تورهای متنوع و ترکیبی اروپا، تورهای جنوب شرق آسیا مانند تور بالی و تور تایلند، اخذ ویزا، صدور بیمه‌نامه مسافرتی، رزرو بلیط داخلی و خارجی، رزرو هتل داخلی و خارجی اجرای تورهای لوکس با مقاصد خاص، مشاوره خدمات مهاجرتی و تعیین وقت سفارت، تورهای نمایشگاهی، تورهای ورودی و کلیه خدمات گردشگری آماده ارائه خدمت به کلیه مسافران عزیز می‌باشد.





1402/11/29

بحث و تبادل نظر
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن