تور ترکیبی تایلند(خرداد) تور ترکیبی تایلند(خرداد)


موجود / 11 روزه از 7 خرداد 1403 / قیمت: 590 دلار +پرواز

در یک نگاه

  • زمان حرکت: 1403/03/07
  • زمان برگشت: 1403/03/18
  • مدت زمان: 11 روز (11 روز و 10 شب)
  • اقامت: 11 شب هتل 4 ستاره
  • احتمال اجرا: قطعی
  • قیمت: 590 دلار +پرواز خرید آنلاین

برنامه سفر

1


روز اول: پس از رسیدن به فرودگاه بین المللی پوکت در ساعت حدود ۸ صبح و چک این در فرودگاه حوالی ساعت ۹ صبح از فرودگاه بیرون می‌آییم و با ون میریم به سمت کرابی ساحل ائونانگ که هتل مون قرار داره این مسیر حدود ۱۵۰ کیلومتر هست که بطور متوسط ۲.۵ ساعت زمان میبره و بیشترین مسافت زمینی هست که در کل سفر داریم. توی مسیر اول میریم ساحل مای کائو برای عکس گرفتن که دقیقا پشت فرودگاه پوکت و بعد به سمت هتل توی کرابی راه می افتیم. بعد از رسیدن به کرابی میریم برای خوردن ناهار و بعدش چک این هتل و گرفتن موتور (برای دوستانی که مایل به اجاره موتور باشن). یک استراحت کوچیک می کنیم و میریم برای دیدن ساحل ائونانگ هنگام غروب و قدم زدم کنار ساحل. ساحل تا هتل حدودا ۱۰ دقیقه پیاده روی داره. بعد از اون میریم بازار شبانه ائونانگ هم برای غذا خوردن و هم گشت زدن توی یک مارکت محلی. ساعت ۹ شب دورهمی داریم توی لابی هتل و بعدش هم میریم برای شبگردی توی بارهای روبروی ساحل.

2

روز دوم: ساعت ۸ صبح راه می افتیم به سمت شرق کرابی. اول میریم به Emerald pool که یک استخر طبیعی توی جنگل هست. از هتل تا ورودی امرالد پول حدودا ۷۰ کیلومتر (۱.۵ ساعت با ون) و از ورودیه یک مسیر جنگلی ۲۰ دقیقه ای تا استخر آب معدنی هست و اونجا حدودا ۱ ساعت شنا می کنیم و عکاسی. کلا از زمان رسیدن به امرالد پول تا خروج از این مجموعه ۲ ساعت زمان می گذرونیم. بعد از اون میریم سمت hot spring که یک چشمه آب گرم گوگردی در طبیعت هست که اونجا هم حدودا یک ساعت کلا وقت می گذرونیم. (حدودا ۷ کیلومتر با امرالد پول فاصله داره) و بعد از اون بر می گردیم به سمت شهر کرابی و اونجا ناهار می خوریم و میریم برای دیدن جنگل حرا که با اجاره یک قایق محلی حدودا یک ساعت توی تالاب کرابی می گردیم. و برمی گردیم به سمت ساحل ایونانگ و هتل مون و حدودا ۵ عصر هتل هستیم مجددا برای شب برنامه دورهمی و شبگردی داریم.

3

روز سوم: برنامه امروز دریایی هست. ساعت حوالی ۱۰ صبح میریم برای دیدن ۳ جزیره کنار هم (کو گائه، کو تاپ، کو موک) و نزدیک اونجا هم اسنورکلینگ می کنیم (غواصی سطح آب) و بعد از اون میریم سمت رایلی بیچ و از سه ساحل اصلی اونجا railay west , railay east, phranag بازدید می کنیم و موقع غروب برمیگردیم.

4

روز چهارم: برنامه صبح برنامه اختیاری هست. در صورتیکه مایل باشید میریم به نشنال مارین پارک هونگ و سه جا رو بازدید می کنیم. هونگ لاگون، جزیره لائولاندینگ، جزیره پاکبیا (۲۵ دلار با ورودیه نشنال پارک). برای این تور صبح ساعت ۸ راه می افتیم و حوالی ساعت ۱ بر میگردیم.
برای ساعت ۲ ظهر میریم به یک کافه جنگلی و بعدش تالاب کلونگ روت برای کایاک سواری و بعد از حدودا دو ساعت کایاک سواری و آب تنی میریم به سمت رستوران-ویوپوینت به اسم کائوتونگ که قبل از غروب برای تماشا غروب اونجا باشیم. بعد از غروب هم برمیگردیم به هتل و ساعت 7 شب هتل هستیم و طبق روال هر شب دورهمی و شبگردی داریم.

5

روز پنجم: بعد از چک اوت کردن هتل در ائونانگ با ون فاصله حدودا نیم ساعته میریم به اسکله شهر کرابی و از اونجا با کشتی حدودا ۲ ساعت میریم به جزیره پی پی. از اسکله جزیره پی پی تا هتل مون حدودا ۵ دقیقه پیاده راهه (پی پی وسیله نقلیه موتوری نداره کلا) و بعد از چک این کردن هتل و استراحت میریم حوالی ساعت ۴ و نیم عصر میریم برای دیدن ویو پوینت شماره ۱ و ۲ پی پی برای غروب که توریست ها بیشتر اونجا جمع می شن و بعد از غروب برمیگردیم. حدودا نیم ساعت پیاده روی داره و بخشی از مسیر پلکانی هست.
برای شب هم زیرانداز ها رو از هتل برمی داریم و میریم کنار ساحل و دورهمی کنار ساحل داریم و بعد ار اون میریم به شبگردی جزیره که بار ساحلی طور هست.

6

روز ششم: یک تور حدودا ۵ ساعته با قایق تندرو یا قایق سنتی (لونگ تیل) برای دیدن چند لوکیشن در جزیره پی پی له داریم که حوالی ساعت ۹ صبح شروع میشه. لوکیشن هایی که در اون جزیره میریم می‌بینیم: پیله لاگون،اسنورکلینگ در سامت، دیدن مایا بی، مانکی بیچ هست. حوالی ساعت ۲ برمیگردیم و تا غروب کار خاصی نداریم ولی توی جزیره میتونید بگردید تا عصر و بعد اون موافق بودید میریم پول پارتی ایبیزا که نزدیک هتل هست و عصر یکشنبه برگزار میشه تا ساعت ۹ شب.
پیشنهاد میکنم عصر و غروب توی کوچه پس کوچه های جزیره بگردید فقط موبایل داشته باشید که گم نکنید و مسیر رو بتونید راحت برگردید. اسپورت بارهای جزیره و رستوران های ساحل تونگ سای فضای باحالی دارن موقع غروب و شب.

7

روز هفتم:صبح از هتل چک اوت می کنیم و میریم اسکله جزیره پی پی برای رفتن به پوکت. حدودا ۲ ساعت با کشتی فاصله بین جزیره تا اسکله راسادا توی پوکت هست. از اونجا هم با ون تا هتل در پتونگ بیچ حدودا ۴۵ دقیقه. بعد از گرفتن هتل برای عصر میریم بیگ بودا که ویو پوینت هست بیشتر و رستوران تیری مانکیز و به پوکت تاون برای غروب که هم معماری قدیمی شهر رو ببینیم و هم توی بازار محلی گشت بزنیم و غذا بخوریم و بعدش برگردیم هتل. برای ساعت ۹ و نیم شب دورهمی داریم و بعد اون میریم به بنگلارود برای شبگردی که سبک شبگردی پتونگ بیچ دیسکو طور هست. ایلوژن شوگر کلاب و آرمینا انتخاب های بهتر هست نسبت به باقی کلاب دیسکوها

8

رور هشتم: برای این روز برای ساعت ۹ صبح میریم به سمت شمال جزیره پوکت برای دیدن چند تا لوکیشن. اول میریم کافه مادابوا برای عکاسی. بعد میریم به کائولاک برای بامبو رفتینگ و بعد از اون برای قبل از غروب میریم به ویو پوینت سامت نانگشی
برای حوالی ساعت ۷ و نیم شب می‌رسیم هتل

9

روز نهم: این روز برنامه تور جیمز باند داریم که از حدودا ساعت ۸ صبح شروع میشه و ساعت ۶ عصر برگشت به هتل

10

روز دهم: برای روز آخر برنامه پارک آبی انداماندا داریم. اگه کسی هم علاقه به زیپ لاین داشته باشه زیپ لاین هانومان میتونیم هماهنگ کنیم قبلش بره و بعدش بیاد پارک آبی. این روز چون روز آخر هست و فردا صبح اش باید ساعت ۵ صبح چک اوت کنیم میتونید که شبگردی رو بی خیال بشید و زود بخوابید ولی می تونید اصلا نخوابید و تا ساعت ۳ صبح شبگردی کنید و بعدش بیایید وسایل رو بردارید.

11

روز یازدهم: صبح باید چک اوت کنیم و با یک پرواز داخلی از پوکت به بانکوک برویم و شب با پرواز ماهان از بانکوک به تهران بازمی‌گردیم
حداکثر هزینه تمام تورها ۲۵۰ دلار

تاریخ این تور روی تقویم مشخص است.
اردیبهشت خرداد
ش ی د س چ پ ج
29 30 31 خرد 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
اجرای تور تعطیل

اقامت و پذیرایی

روز صبحانه ناهار شام اقامت
مکان توسط مکان توسط مکان توسط محل توضیح
1 هتل الیاد گشت - گردشگر - گردشگر هتل 4 ستاره الیادگشت
2 هتل الیاد گشت - گردشگر - گردشگر هتل 4 ستاره الیادگشت
3 هتل الیاد گشت - گردشگر - گردشگر هتل 4 ستاره الیادگشت
4 هتل الیاد گشت - گردشگر - گردشگر هتل 4 ستاره الیادگشت
5 هتل الیاد گشت - گردشگر - گردشگر هتل 4 ستاره الیادگشت
6 هتل الیاد گشت - گردشگر - گردشگر هتل 4 ستاره الیادگشت
7 هتل الیاد گشت - گردشگر - گردشگر هتل 4 ستاره الیادگشت
8 هتل الیاد گشت - گردشگر - گردشگر هتل 4 ستاره الیادشگت
9 هتل الیاد گشت - گردشگر - گردشگر هتل 4 ستاره الیادگشت
10 هتل الیاد گشت - گردشگر - گردشگر هتل 4 ستاره الیادگشت
11 هتل الیاد گشت - گردشگر - گردشگر هتل 4 ستاره الیادگشت
اقامت‌ها: 11 شب هتل 4 ستاره
سهم الیاد گشت کلا 11 وعده غذا شامل: 11 وعده صبحانه
سهم مسافر کلا 22 وعده غذا شامل: 11 وعده ناهار 11 وعده شام

درباره سفر

اطلاعات تکمیلی

همسفران گرامی،

برای انجام ثبت‌نام قطعی، پس از تماس تلفنی و اطمینان از امکان انجام ثبت‌نام، هزینه سفر را به حساب زیر واریز نمایید و عکس فیش واریزی و کارت شناسایی معتبر تمام نفرات را به شماره 0902 478 2168 ارسال نمایید.

نام بانک شماره حساب شماره کارت صاحب حساب
خرید آنلاین یا رزرو تور تور ترکیبی تایلند(خرداد) بزودی ...
نوع ثبت‌نام
تعداد
موجود نفر
قیمت هر نفر
590 دلار
مبلغ قابل پرداخت
-- 0 ریال
نام
نام خانوادگی
تلفن همراه
کد ملی
تاریخ تولد