تور گروهی ویتنام (شهریور) تور گروهی ویتنام (شهریور)


موجود / 12 روزه از 14 شهریور 1403 / قیمت: 1,700 دلار +پرواز
عکس‌های بیشتر

در یک نگاه

  • زمان حرکت: 1403/06/14
  • زمان برگشت: 1403/06/26
  • مدت زمان: 12 روز (12 روز و 11 شب)
  • اقامت: 12 شب هتل 5 ستاره
  • احتمال اجرا: قطعی
  • قیمت: 1,700 دلار +پرواز خرید آنلاین

برنامه سفر

1

ورود به فرودگاه بین المللی نوا به در هانوی، استقبال توسط راهنمای تور، ترانسفر به هتل، تحویل اتاق و استراحت (ساعت پذیرش هتل: 14:00)، یک شب اقامت در هانوی.

2

بعد از صرف صبحانه، حرکت به سمت دهکده عود کوانگ فو کائو دهکده ای مملو از رنگ و مناظر زیبا، برگشت به هانوی و بازدید از ایستگاه راه آهن و سپس بازدید از Old Quarters جایی که می توانید زندگی روزمره مردم محلی را در قدیمی ترین منطقه هانوی به مدت حدود یک ساعت با ماشین الکتریکی تجربه کنید. توقف در خانه اپرا برای عکاسی، مکان بسیار معروفی است که در مسیر محله قدیمی است.
ترانسفر به مراکز خرید با مارک های بین المللی و مارک های ویتنامی با کیفیت بالا، برخی از فروشگاه های بزرگ با لباس های Made in Vietnam که در آن مردم محلی حضور دارند. مغازه محصولات صنایع دستی سنتی ویتنامی و در نهایت بازگشت به هتل، یک شب اقامت در هانوی.

3

صبح حرکت از هانوی به سمت ساپا، حدود 5 تا 6 ساعت در راه خواهیم بود و در مسیر از مناظر زیبای منطقه کوهستانی لذت می بریم، ورود به ساپا، یک شب اقامت در ساپا

4

پس از صرف صبحانه در هتل، سفر با قطار به دره زیبای Muong Hoa، بعدازظهر حرکت به سمت روستای Cat Cat و لذت از مناظر زیبا در طول جاده، استراحت کوتاهی پس از رسیدن به آبشار و ایستگاه برق آبی و قبل از ادامه مسیر از میان شالیزارهای پلکانی، در اینجا با زندگی روزمره مردم و همچنین نحوه ساخت صنایع دستی سنتی آشنا خواهیم شد. بازگشت به هتل،یک شب ا قامت در ساپا.

5

بازدید از آبشار عشق که در منطقه جنگلی پارک ملی Hoang Lien واقع شده است، برای دیدن آبشار یک پیاده روی کوتاه ۱۵ تا ۲۵ دقیقه خواهیم داشت. در راه بازگشت، بسته به فصل، از باغ های چایوت (آوریل- نوامبر) یا باغ های شکوفه هلو (نوامبر-مارس) دیدن می کنیم
ترانسفر به هانوی، وقت آزاد، یک شب اقامت در ها نوی.

6

ترانسفر به Hoa Lu، ارگ باستانی 3 کیلومتر مربعی و بازدید از معابد مختلف، قایق سواری در Trang An از میان غارهای شگفت انگیز و سپس برگشت به هتل، یک شب اقامت در هانوی.

7

حرکت از هانوی به سمت خلیج هالونگ تا سوار کشتی کروز شده تا در میان خلیج‌ سفری دریایی داشته باشیم، گشت و گذار در دهکده ماهیگیری و بازدید از منطقه ساحلی و صرف ناهار، کشتی در یک جزیره توقف خواهد کرد و می توانید با خیال راحت شنا کنید و همچنین از نمایش آشپزی سرآشپز در حالی که غذاهای سنتی ویتنامی را آماده می کند، لذت ببرید. شام در کشتی سرو می شود، یک شب اقامت در کشتی.
توجه: برنامه سفر بسته به هر سفر دریایی ممکن است تغییر کند.

8

با ورزش تای چی و تماشای طلوع خورشید بر فراز خلیج، به استقبال روز می رویم. پس از صرف صبحانه، از غارهای زیبای سنگ آهک دیدن می کنیم سپس به قایق برگردیم تا به اسکله برگردیم. بازگشت به هانوی، ترانسفر به فرودگاه برای پرواز داخلی به دانانگ، استقبال در فرودگاه دانانگ توسط راهنما، ترانسفر به هتل و تحویل اتاق، یک شب اقامت در هوی آن.

9

حرکت به سمت تپه‌های بانا، با تله‌کابین به ایستگاه تپه‌های بانا می رویم. برای بازدید از تپه‌های Vong Nguyet، ویلاهای قدیمی فرانسوی (امکان استفاده از شهربازی به صورت رایگان)، در ایستگاه بای نایت توقف می کنیم، سپس با تله‌کابین به سمت کوه Nui Chua ادامه می دهیم و Nghinh Phong، ویلاهای Le Nim، باغ ارکیده را می بینیم. پیاده روی بر روی پل طلایی در میان تپه های مه آلود و لذت از منظره زیبای شهر دانانگ. ترانسفر به هتل، یک شب اقامت در هوی آن

10

ماهیگیری با ماهیگیران محلی روستای Cam Thanh و معرفی مختصری از تاریخچهCam Thanh، سوار قایق های سبدی می شوید و ماهیگیران به شما یاد می‌دهند که چگونه خرچنگ‌ بگیرید، یاد می‌گیرید که چگونه وسایل بامزه با برگ نارگیل بسازید...
بعد از ظهر گشت و گذار در شهر جذاب هوی آن، گالری‌های هنری متعدد، موزه‌ها و مغازه‌های خیاطی، که می‌توانید لباس‌های سفارشی سریع تهیه کنید، نیز گزینه‌هایی برای بازدید هستند. سپس ترانسفر مجدد به هتل SILA URBAN LIVING OR SIMILAR. یک شب اقامت در هوی آن.

تاریخ این تور روی تقویم مشخص است.
شهریور
ش ی د س چ پ ج
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
اجرای تور تعطیل

اقامت و پذیرایی

روز صبحانه ناهار شام اقامت
مکان توسط مکان توسط مکان توسط محل توضیح
1 - گردشگر هتل گردشگر هتل الیاد گشت هتل 5 ستاره الیادگشت
2 هتل الیاد گشت رستوران الیاد گشت - گردشگر هتل 5 ستاره الیادگشت
3 هتل الیاد گشت رستوران الیاد گشت - گردشگر هتل 5 ستاره الیادگشت
4 هتل الیاد گشت رستوران الیاد گشت - گردشگر هتل 5 ستاره الیادگشت
5 هتل الیاد گشت رستوران الیاد گشت - گردشگر هتل 5 ستاره الیادگشت
6 هتل الیاد گشت رستوران الیاد گشت - گردشگر هتل 5 ستاره الیادگشت
7 هتل الیاد گشت رستوران الیاد گشت - گردشگر هتل 5 ستاره الیادگشت
8 هتل الیاد گشت رستوران الیاد گشت - گردشگر هتل 5 ستاره الیادگشت
9 هتل الیاد گشت رستوران الیاد گشت - گردشگر هتل 5 ستاره الیادگشت
10 هتل الیاد گشت رستوران الیاد گشت - گردشگر هتل 5 ستاره الیادگشت
11 هتل الیاد گشت رستوران الیاد گشت - گردشگر هتل 5 ستاره الیادگشت
12 هتل الیاد گشت رستوران الیاد گشت - گردشگر هتل 5 ستاره الیادگشت
اقامت‌ها: 12 شب هتل 5 ستاره
سهم الیاد گشت کلا 23 وعده غذا شامل: 11 وعده صبحانه 11 وعده ناهار 1 وعده شام
سهم مسافر کلا 13 وعده غذا شامل: 1 وعده صبحانه 1 وعده ناهار 11 وعده شام
همسفران گرامی،

برای انجام ثبت‌نام قطعی، پس از تماس تلفنی و اطمینان از امکان انجام ثبت‌نام، هزینه سفر را به حساب زیر واریز نمایید و عکس فیش واریزی و کارت شناسایی معتبر تمام نفرات را به شماره 0902 478 2168 ارسال نمایید.

نام بانک شماره حساب شماره کارت صاحب حساب
خرید آنلاین یا رزرو تور تور گروهی ویتنام (شهریور) بزودی ...
نوع ثبت‌نام
تعداد
موجود نفر
قیمت هر نفر
1,700 دلار
مبلغ قابل پرداخت
-- 0 ریال
نام
نام خانوادگی
تلفن همراه
کد ملی
تاریخ تولد